Kadra szkoleniowa
1.Mgr Marta Grylak
magister: finansów
studia podyplomowe: oligofrenopedagog , wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, przygotowanie pedagogiczne, organizacja i zarządzanie oświatą, organizacja i zarządzanie zdrowiem , kończę logopedię, technikum weterynarii,
Udział w szkoleniu ERASMUS + w Rzym
UKOŃCZONE KURSY – SZKOLENIA:
– Kurs: Głównej księgowej
– Kurs: Controlling
– Kurs: Instruktor Dogoterapii
– Szkolenie: Usprawnienie motoryki małej z wykorzystaniem terapii ręki
– Szkolenie: Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka z całościowymi zaburzeniami rozwoju
– Szkolenie: Jak radzić sobie z trudnymi zrachowaniami u dzieci wg C. Sutton
– Warsztaty: sensoplastyka
– Kurs: Terapia behawioralna – teoria i praktyka ( kurs 3 – modułowy)
– Warsztaty: Kuferek skarbów Kynoterapeuty
-Kurs: Komunikacja alternatywna w pracy z dzieckiem z autyzmem.
– Techniki muzykoterapii neurologicznej w pracy logopedycznej
– Kompetencje językowe a metody udostępniania treści dzieciom z zaburzeniami komunikacji językowej.
– Metody skryptów i wycofywanie w terapii osób z zaburzeniami rozwoju.
– Metody i techniki usprawniające prozodię
– Diagnostyka słuchu u dzieci powyżej trzeciego roku życia . Badania Magic i Basd dostępne w urządzeniach PATH Medical
– Teoria Logopedyczna . Strategie – metody- techniki.
– O co chodzi z tą lateralizacją? Jak badać, jak działać, jak wspomagać rozwój dziecka.
– Postępowanie terapeutyczne wobec dziecka z autyzmem
– Terapia ręki w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi motoryki małej z wykorzystaniem elementów terapii ręki
– Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka z całościowymi zaburzeniami rozwoju.
– szkolenie: Postępowanie terapeutyczne wobec dziecka z autyzmem
– Kurs: Instruktor terpaii zajęciowej
– Kurs : Terapeuty Empathy Doll
-Certyfikat: Bajkoterapia
-Kurs: Instruktor szkolenia psów
– Kurs : Behawiorysta psa
– Kurs : Coachingu
-Szkolenie: Metoda audytywno-werbalna w terapii dziecka z wadą słuchu
-Seminarium naukowe: Żywienie dzieci autystycznych
-Konferencja naukowa: Dotknąć Zespół Downa
-Certyfikat: Metody kolorowych dźwięków w przedszkolu
-Kurs: Negocjacje i mediacje w biznesie
2. dr Iwona Pałgan (palgani@wp.pl)
2000 r. tytuł magistra, kierunek pedagogika, specjalność pedagogika opiekuńczo-resocjalizacyjna Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie; 2005 uzyskanie tytułu doktora nauk humanistycznych ze specjalnością pedagogika KUL, studia podyplomowe: zarządzanie oświatą, zarządzanie zasobami ludzkimi, przygotowanie pedagogiczne, praca socjalna z osobami niepełnosprawnymi i starszymi, kursy: Metody terapii pedagogicznej, Instruktor terapii zajęciowej
Doświadczenie zawodowe:
2007- do chwili obecnej Europejska Uczelnia Społeczno-Techniczna w Radomiu –dziekan
2004 Niepubliczne Kolegium Nauczycielskie, wykładowca
2003-2007 Szkoła Biznesu im bp. J. Chrapka w Radomiu, na stanowisku: kierownik Działu Nauczania, wykładowca
Badania naukowe:
- Badania na temat nihilizmu, upadku systemu wartości, zwyczajów i obyczajów w procesie wychowania. Znajdują one odzwierciedlenie w artykułach głoszonych i publikowanych
- Diagnostyczne badania naukowe w grupie funkcjonariuszy policji w Radomiu. Celem badania jest określenie poziomu psychospołecznego funkcjonowania Policjantów z powiatu radomskiego. Wyniki badań umożliwią przygotowanie monografii z tego zakresu, a w wymiarze praktycznych ustalenie, które z wybranych cech i umiejętności Policjantów wymagają kształtowania w toku specjalnie zaaranżowanych działań (np. warsztatów, szkoleń, terapii itp.). W rezultacie będzie można w bardziej skuteczny sposób udzielić wsparcia Policjantom. W badaniu zamierza się określić poziom:
- wypalenia zawodowego,
- kompetencji społecznych,
- umiejętności konstruktywnego radzenia sobie ze stresem,
- agresji,
- umiejętności konstruktywnego rozwiązywania sytuacji trudnych,
- kontroli,
- empatii oraz
- wiedzy na temat mediacji.
- Tylko tak rozbudowane badanie może dostarczyć nam informacji o całościowym funkcjonowaniu funkcjonariuszy policji.
Inne informacje:
- 2004 – przynależność do Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej
- 1984-2002 – animator dyplomowany grup oazowych przy parafii bł. Annuarity w Radomiu
- 1997-2001- wolontariat w Domu dziecka w Radomiu ul. Staromiejska
- 1996-1997 -wolontariat w Związku Niewidomych w Częstochowie
- Autor modułów kształcenia zawodowego na zlecanie Instytutu Technologii i Eksploatacji w Radomiu
- Liczne publikacje naukowe z zakresu nauk społecznych i humanistycznych
- Prezes i założyciel Oddziału Radomskiego Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego
- Członek Polskiego Towarzystwa Waleologicznego
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu nauk społecznych i humanistycznych,
- Doświadczenie w realizacji projektów POKL
- Znajomość skutecznego marketingu i reklamy,
- Umiejętność przygotowywania i przeprowadzania badania rynku
Zarządzanie i realizowanie działań w projektach finansowanych, w ramach funduszy unijnych:
- Koordynator merytoryczny projektu „NAUCZYCIEL PRZYSZŁOŚCI” Poddziałanie 3.3.2
Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli POKL
Inne
- opracowywanie programów studiów,
- opracowywanie wniosków o uruchomienie nowych kierunków studiów do MNiSW,
- merytoryczny nadzór nad kadrą dydaktyczną wydziału nauk społecznych,
- nadzór nad praktykami pedagogicznymi studentów wydziału
nadzór nad systemem jakości kształcenia
3.Mgr Tomasz Pysiak
Magister: nauki społeczne, socjologia
Studia Podyplomowe: Przygotowanie Pedagogiczne
Tomasz Pysiak jest asystentem na Europejskiej Uczelni Społeczno- Technicznej od 2013 roku. Gdzie nieprzerwanie prowadzi zajęcia z zakresu nauk społecznych. Za główne osiągnięcia dydaktyczne należy zaliczyć:
– cykl wykładów dla licealistów odnośnie zdrowego stylu życia (2015-2016)
– wykłady w Kijowie Wyższa Szkoła Jurijego B (2018)
– wykład gościnny w Wyższej Szkole Pielęgniarskiej w Krzywym Rogu (2018)
– wykład gościnny w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Krzywym Rogu (2018)
– wykład gościnny w Kolodany Janos University (2016)
– cykl wykładów dla samorządowców z ziemi radomskiej (2014-2016)
– realizacja wykładu otwartego dla parlamentu młodzieży miasta Radom (2017)
– wykłady dla seniorów Uniwersytet III wieku w Iłży- stała współpraca (2017- nadal)
– wykład otwarty w Starachowicach na temat zagrożeń cywilizacyjnych (2018)
– stała współpraca dydaktyczna z radomskimi liceami (2013- nadal)
Wykaz dorobku uzyskanego poza szkolnictwem wyższym
– Prezes oddziału KSM w Radomiu
– specjalista ds. PR Fundacja WIOSNA
– specjalista ewaluacji w projekcie UE „Nauczyciel Przyszłości”
– specjalista ds. promocji i ewaluacji w projekcie współfinansowanym przez UE „Orkiestra”
– specjalista ds. metodologii i ewaluacji w projekcie współfinansowanym przez UE „IPNI”
– sekretarz czasopisma naukowego „Zdrowie i Społeczeństwo”
– Skarbnik i członek „Międzynarodowego Stowarzyszenia Waleologicznego” (do sierpnia 2019)
4. Mgr Anna Kanadys
Aplikacja rzecznikowska Polska Izba rzeczników Patentowych;
Studia podyplomowe: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Kształcenie Kadry Akademickiej Do Roli Wykładowców Przedmiotu Ochrona Własności Intelektualnej;
Studia III stopnia doktoranckie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydziału Prawa i Administracji na kierunku: Prawo;
Studia Podyplomowe: z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie;
Studia Podyplomowe: Pedagogiczne dla Nauczycieli Przedmiotów Zawodowych Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie;
5. Mgr Agnieszka Werniewicz
Tytuł Mgr Psychologii specjalność „Psychoterapia i terapia seksualna” , dziedzina nauk społecznych dyscyplina psychologia oraz dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu nauki o zdrowiu
Wykaz kursów, szkoleń, dodatkowych kwalifikacji:
Certificate Project „Podwyższamy kwalifikacje, lepiej uczymy”- 2 tyg. kurs w Londynie,
Udział w szkoleniu ERASMUS + w Dubrowniku
Studia podyplomowe „Terapia pedagogiczna”, ukończenie kursu pedagogicznego.
Szkolenia: „zaburzenie odżywiania – jadłowstręt psychiczny, żarłoczność psychiczna-terapia”
„Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu”,„Aspekty prawne i wychowawcze w pray z uczniami z zaburzeniami zachowania”,„Przeciwdziałanie agresji i przemocy rówieśniczej w szkole”, „Zespół dziecka maltretowanego”